پنجشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۳۸۴
خلاص شدن از شر فيلتر بلاگرولينگ در سه سوت
يك چند وقتيه كه مخابرات محترم، محبت كرده و بلاگرولينگ عزيز رو فيلتر كرده. با توجه به اين كه وبلاگ بدون لينك چون درخت بيثمر است و اميدي هم به برداشتن اين فيلتر به اين زوديها نيست، پس بايد چارهاي پيدا كرد. البته ممكنه همين فردا مخابرات بيخيال اين فيلتر بشه. ولي كو تا ISPها فيلتر رو بردارن و ... البته اگه ISP شما بلاگرولينگ رو فيلتر كرده باشه، باز هم ميتونيد ببينيد كه لينكهاي من ديده ميشه. خب حالا اگه بلاگرولينگ براي شما هم فيلتر شده و نميتونيد لينكهاتون رو ببينيد، اين مسير رو طي كنيد:
به اين صفحه بريد و كد بلاگرولينگتون رو تو كادر وسط صفحه وارد كنيد و دكمه بفرست رو فشار بديد. كد بلاگرولينگ شما بايد شكلي شبيه به اين داشته باشه:
بعد از اين كه دكمه رو فشار داديد و صفحه Refresh شد، كد جديدي بهتون داده ميشه كه توي تمپليتتون، اون رو جايگزين كد اصلي خود بلاگرولينگ كنيد. لينكهاي شما آماده است!
سه تا نكته مهم:
اول اين كه به دليل پهناي باند محدود سايت من، ممكنه مجبور بشم كه كد رو بردارم. البته تا حدود صد هزار بازديد در ماه جا دارم. اما اگه بيشتر بشه، متأسفانه چارهاي جز برداشتنش ندارم.
دوم اين كه كساني كه روي سرورهاي مجاني (بلاگاسپات، پرشينبلاگ، بلاگاسكاي، بلاگفا و ...) نيستن و خودشون هاست دارن، ميتونن بهم ايميل بزنن (me [at] behrang [dot] net) و من كدها رو بهشون بدم تا روي سرور خودشون آپلود كنن
سوم اين كه دست هر كسي رو كه حاضر بشه در اين اقدام انساني! سهيم بشه و پهناي باند سرورش رو به اين كار اختصاص بده، به گرمي ميفشارم
توجه! توجه!
به دليل اتمام پهنای باند، امکان ارائه اين سرويس برای من ديگر وجود ندارد. لطفاً به آدرس زير مراجعه کنيد:
http://www.lostlord.com/blogrolling_filtering_problemPost0892.pos
یادداشتهای شما:
سلام.
میشه لطف کنی کدشو بزاری؟
یا برام میل کنی؟
خدا خيرت بده قاسم چان. ولي حيف که مشهد فيلتر نيست بلاگرولينگ. راستي مشهدي؟
[ یاسر ] | [پنجشنبه، ۱۷ شهریورماه ۱۳۸۴، ۱۰:۴۳ بعدازظهر ]سلام.ممنون ميشم براي من هم کد رو ميل کني .اگر خواستين من رو سرورم قرار ميدم مشکلي نيست.با تشکر
[ داریوش ] | [یکشنبه، ۲۰ شهریورماه ۱۳۸۴، ۰:۳۸ بعدازظهر ]سلام.میشه برای من بفرستین؟
خسته نباشي عزيز جان من اگر امکان دارد کدها دا ميخواستم و در ضمن اگر با توضيحات برايم بگذاري ميتونم به راحتي اين کد را برايت بگذارم روي سرور خودم چون من يک سرور اختصاصي باپهناي نا محدود دارم که مطمئن هستم براي اين کار مناسبه اگر مايل بودي تماس بگير
[ massoud ] | [سه شنبه، ۲۲ شهریورماه ۱۳۸۴، ۴:۴۹ صبح ]لیک دیگر پیکر سرد مرا / می فشارد خاک ، دامنگیر خاک / بی تو ، دور از ضربه های قلب تو / قلب من می پوسد آن جا زیر خاک == فروغ
[ Virus ] | [شنبه، ۲۶ شهریورماه ۱۳۸۴، ۱۱:۳۸ بعدازظهر ]عالي بود
[ alireza ] | [سه شنبه، ۱۹ مهرماه ۱۳۸۴، ۲:۳۵ بعدازظهر ]سلام یک فیلتر شکن میخوام
لطفا این سایت برام باز کن
بیشین بینیم بابا
[ ] | [جمعه، ۴ اردیبهشتماه ۱۳۸۸، ۵:۰۰ بعدازظهر ]لطفا سايت www.59.comرابرام بازكن
[ امير ] | [دوشنبه، ۲۸ اردیبهشتماه ۱۳۸۸، ۰:۱۲ صبح ]لطفا بگو که چجوری فیلتر شکن بگیرم
[ سعید ] | [شنبه، ۲۸ شهریورماه ۱۳۸۸، ۱:۳۷ صبح ]لطفا هر چی زودتر بگو
[ سعید ] | [شنبه، ۲۸ شهریورماه ۱۳۸۸، ۱:۳۹ صبح ]








